وقتی قبل ازشروع 90، صدای مخصوص تمام شدنِ پیام های بازرگانی پخش می شود و تو تمام حواست راجمع می کنی که ابتدای برنامه را از دست ندهی، ولی باز هم تبلیغات ادامه دارد، یعنیاین شبکه 3 دارد به شعور مخاطبین توهین می کند. اگر چند بار این اتفاق پشت سر همبیفتد، حس احمق شمرده شدن هم به من دست می دهد.
فکر نمی کنماینجا اروپاست. دلم هم خوش نیست. فقط دارم از حق طبیعی ام دفاع می کنم.
پای دراز و گلیم کوتاه...ما را در سایت پای دراز و گلیم کوتاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146